Eagle Island - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Leen en Ellien Kooij - WaarBenJij.nu Eagle Island - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Leen en Ellien Kooij - WaarBenJij.nu

Eagle Island

Door: ellien

Blijf op de hoogte en volg Leen en Ellien

04 Juli 2012 | Canada, Campbell River

Hello again,

De jetlag heeft ons flink te pakken. Vannacht om 2 uur waren we wakker, maar dat was zelfs voor onze begrippen toch ietsje aan de vroege kant, dus weer geprobeerd te slapen. Rond 5 uur zijn we opgestaan (later bleek dat Leen het niet helemaal scherp had gezien zonder bril en was het 4 uur!). Maar ja slapen lukte echt niet meer en om 4.30 stond ik dus op het strand te genieten van de arenden, ze vlogen wat heen en weer van de bomen naar de zandplaat en riepen naar elkaar. Niet erg om zo wakker te worden. Helaas nog te donker voor foto’s, doe ik later wel dacht ik. Inmiddels is het dus 6 uur en regent het helaas nogal, hopelijk wordt het straks droog want die arenden willen we toch wel graag vastleggen. Dan maar een kopje koffie, bakkie troost en hopelijk klaart het snel op. We blijven nog in de hoop dat het droog wordt. Recht tegenover de camper zit ook een grote ijsvogel, een Belted Kingfisher. Voor 11 uur moeten we de Campground verlaten en gaan dan ff shoppen in Campbell River. Hopelijk komen we daar geen foutparkeerders tegen. Daarna rijden we door naar Port Mc Neill. Een rit van ongeveer 3 uur. Morgen hebben we daar onze eerste orka-excursie. De weersvoorspelling is dat het morgen droog zal zijn, dat zou wel prettig zijn. We zullen zien.

Voor Bianca, Ferry en Yasmijn: wij wensen jullie een superfijne vakantie in Spanje. Waarschijnlijk zijn jullie al geland. Ben benieuwd of alles goed is gegaan met Yasmijn in het vliegtuig.

Tot laters,
The Birds

• 04 Juli 2012 - 14:31

Saskia:

Hallo lieverds

Oh echt balen om zo vroeg wakker te zijn maar wat zullen jullie weer genoten hebben van het uitzicht en de adelaars.
    Heb net een sms van de luijtjes gehad dat ze geland zijn en in de auto zitten op weg naar de camping. Dus tot zover goed.
    Ik zal proberen jullie een beetje op de hoogte te houden de komende week.
    Leuke foto's trouwens. Die van jullie samen is echt heel gaaf. Het straalt van jullie af dat jullie genieten, van het daar zijn en van elkaar!
    Dikke kus
    De Kooijen uit Krimpen

• 04 Juli 2012 - 14:32

Saskia:

Oh zie nu arenden ipv adelaars sorry ook ik heb mijn bril niet op hahahaha

• 04 Juli 2012 - 16:01

Marijke:

Op camper na (jullie probleem nu niet meer!) klinkt het weer goed allemaal. Ik wens jullie heel veel plezier bij de orka's morgen. Hoop dat jullie er veel zien! Geniet ervan!
    xxx

• 22 Juli 2012 - 14:52

Bianca:

Hallo,

Jemig, zo vroeg wakker!
    Gelukkig is er dan wel altijd wat te beleven.
    Het vliegen bij ons is goed gegaan. Was even spannend want yasmijn was maandag nog weer ziek geweest, wat ze had??? Huisarts wist het ook niet. Maar gelukkig is het bij 1 vieze luiers gebleven en heeft ze genoten van de vlucht. Was ook niet zo lang vliegen als jullie.
    Het auto huur was ook prima verlopen, stond 4km op de teller van de Peugeot 308. Was gaaf.
    Ga snel verder lezen xx tot later