Banff regen en een leuk staartje - Reisverslag uit Banff, Canada van Leen en Ellien Kooij - WaarBenJij.nu Banff regen en een leuk staartje - Reisverslag uit Banff, Canada van Leen en Ellien Kooij - WaarBenJij.nu

Banff regen en een leuk staartje

Door: ellien

Blijf op de hoogte en volg Leen en Ellien

06 Juli 2009 | Canada, Banff

Banff,6 juli, regen,regen,regen

Hey guys, how are you?(zo word je hier meestal aangesproken),

Weer vroeg opgestaan, de jetlag heeft Leen flink te pakken, bij mij valt het mee, ik was pas om 5.45 wakker. Uiteindelijk om 7 uur uit de veren. Daarna op pad naar Lake Louise. Het was al zwaar bewolkt toen we opstonden, maar we hadden hoop dat het op zou klaren. FF boodschappen gedaan ter plekke en helaas kwam de regen toen met bakken naar beneden. Dan maar een bakkie doen in de kemper, met een lekkere Brownie, gelukkig houden ze hier ook veel van chocola, joepie…..Daarna toch verder gereden naar Moraine Lake, daar wilden we gaan wandelen, maar het werd niet droog. Erger nog, het werd zelfs nat binnen in ons huisje! We stonden een beetje scheef op de parkeerplaats en blijkbaar komt er dan nattigheid door onze slide-out. Dweilen dus en daarna toch maar huiswaarts gekeerd, het duurde nog lang voor het droog was.

Rond 16.00 was het eindelijk zover, we waren toen al lang weer op 'ons' stekkie in Banff en ff naar buiten om de plaatselijke dierlijke bevolking te fotograferen. Veel Knabbels en Babbels (hier heten die natuurlijk Chip en Dale) en een Bambi. Die kwamen we tegen aan de buitenrand van de campground op nog geen 10 m. afstand. Hij was zeker niet verlegen, at rustig door en wandelde zelfs recht op ons af. Gaaf hoor, onze dag was weer goed. De regen komt nu weer met bakken naar beneden(22.00 uur).

Morgen gaan we weer proberen om hier in de buurt te wandelen, zoveel mooie wandelingen die je kan maken, ik kan haast niet kiezen, maar het weer moet natuurlijk wel meewerken. Overigens stond er oorspronkelijk een verrassing op het programma voor 7 juli, maar die heb ik verzet naar a.s zaterdag 11 juli. In ieder geval is Leen erg blij met zijn kadootje, wat dat is …..dat lezen jullie dus na 11 juli!!!!!!!Spannend hoor.

Foto's op:

Liefs Leen en Ellien

• 08 Juli 2009 - 18:31

Saskia:

Wat een leuke verhalen tot nu toe en dat moet ik de foto's nog gaan bekijken. Zit regelmatig te schateren achter de pc en dan komt Theo naar boven lopen wat er nou toch allemaal zo grappig is.
    Ook leuk dat jullie heel disney tegekomen.
    Het is te hopen dat het weer een beetje opklaart zodat jullie lekker kunnen wandelen en natuurlijk zijn we errug benieuwd naar de verrassing!!!!
    Dikke kus
    De Kooijen

• 09 Juli 2009 - 08:10

Galina:

Hallo
    Het is allemaal erg leuk om te lezen en inderdaad jammer dat het regend.
    Hopen dat het snel ophoud.
    Nu maar wachten op zaterdag op de verrassing .
    Nog heel veeeeeeel plezier en die foto,s met de herten wat mooi en wat dicht bij stond je daar ellien geweldig
    Het lijkt tot zo ver zeker een droomreis
    Groetjes Galina en Goris