Even voorstellen - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Leen en Ellien Kooij - WaarBenJij.nu Even voorstellen - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Leen en Ellien Kooij - WaarBenJij.nu

Even voorstellen

Door: ellien

Blijf op de hoogte en volg Leen en Ellien

21 Mei 2009 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Hallo allemaal,

Met dit eerste bericht wil ik even uitleggen waarom Leen en ik naar Canada gaan. Dit jaar zijn we 25 jaar getrouwd en omdat wij totaal niet van feestjes houden hebben wij al lang geleden besloten om onze droom, om naar Canada te gaan, waar te maken als we 25 jaar getrouwd zijn. Lekker 4 weken weg om iets te doen wat wij heel graag willen, wandelen in de Rocky Mountains. Wij zijn fervente bergwandelaars en Canada lijkt ons helemaal het absolute wandelparadijs. Tot nu toe hebben we gewandeld in de bergen van Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en in de prachtige bergachtige natuur van Noorwegen. Noorwegen is echt favoriet tot nu toe, daar zijn we nu 4 keer geweest. We zijn erg benieuwd naar Canada, de voorbereidingen zijn al bijna 2 jaar geleden begonnen. Ik was helemaal enthousiast geraakt door de site van een echte Canada wandelfanaat:Ferry Marquart. Hij heeft een schitterende site waar je echt eens moet kijken als je ook van plan bent om te gaan wandelen in Canada. http://home.planet.nl/~marqu042

Oorspronkelijk was ik van plan om alles zelf te regelen: vliegtuig, Bed&Breakfast,auto,excursies, of toch een camper; maar ik werd tureluurs van al het zoeken en wist niet hoe ik alles goed moest reserveren. Ik heb het overgelaten aan een echte Canada-reisspecialist:GREATLAKES TRAVEL.Het is een internetreisburo dat uitsluitend reizen organiseert naar Canada, Amerika en Alaska. Ik kan het je van harte aanbevelen, ze maken een reis helemaal voor jou op maat, je kan van alles zelf aangeven en zij regelen het voor je. http://www.greatlakes-travel.nl

• 27 Juni 2009 - 09:14

Herbert:

Dit is nu wat een mens nodig heeft!,een droom waar maken!.
    Ik wens jouw een veilige en goede reis toe en ook,hoe heet hij ook alweer?,oh ja Leen,die ook.
    Graag wil ik jullie reis blijven volgen,dus hou ons op de hoogte!
    Een groet en knuf!
    Herbert.

• 28 Juni 2009 - 23:34

Bianca En Ferry:

Het ziet er helemaal super mooi uit!!
    Wij wensen jullie veel plezier met deze reis!
    Geniet er maar met volle teugen van.
    En een goede terugkomst.
    Maar eerst een goede reis heen en een mooi verblijf daar!

xx Ferry en Bianca

• 01 Juli 2009 - 19:29

Ferry:

Kom net jullie site tegen. Heel veel plezier gewenst, lekker wandelen en genieten. Benieuwd hoe Lake O'Hara jullie bevalt...

Groet, Ferry